سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ماهان نت
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 24471
کل یادداشتها ها : 20

نوشته شده در تاریخ 96/2/23 ساعت 4:59 ع توسط ماهان نت


اینترنت TD-LTE یکی از استانداردهای فناوری نسل چهارم است که سرعت بالایی برای مشترکان اینترنت موبایل فراهم کرده است. TD-LTE مزیت‌های بسیاری نسبت به سرویس‌هایی چون DSL، Dial-Up و WiMax دارد. برای مثال اینترنت td lte مشکلاتی چون سرعت کم، نیاز به خط تلفن ثابت، هزینه‌های بالای پرداخت اشتراک اینترنت، هزینه خط تلفن ثابت و ظرفیت خالی در مراکز مخابراتی را کنار گذاشته است. سرویس TD-LTE را به سادگی می‌توان در مکان‌های مختلف، بدون نیاز به خط ثابت و ظرفیت در مخابرات، با سرعت و پایداری بالا راه‌اندازی کرد.

فناوری اینترنت TD-LTE از گذشته تا به‌ حال

اما تاریخچه TD-LTE به سال 2010 بازمی گردد که شرکت اریکسون نخستین آزمایش‌ها را برای رسیدن به سرعت 80مگابیت بر ثانیه در هند انجام داد. سپس در سال 2011 شرکت موبایل چین با همکاری هواوی، TD-LTE را در چند شهر چین به صورت آزمایشی اجرا کرد و بعد از گذشت یکسال این سرویس در ژاپن به مرحله بهره برداری رسید.

طی سال‌های 2013 تا 2015 این سرویس در آمریکا و غرب آسیا راه‌ندازی شد و با گذر زمان به کشورهای دیگر نیز انتقال پیدا کرد. سال 2015 در پی رشد جهانی TD-LTE، چند کشور پروانه راه‌اندازی شبکه سراسری TD-LTE را دریافت کردند و به ‌صورت آزمایشی به راه‌‌اندازی آن پرداختند.

ماهان‌نت نیز از جمله شرکت‌هایی است که با رصد نیازهای واقعی مشترکان، در کنار سرویس‌های اینترنت پرسرعت ADSL خود به گسترش TD-LTE نیز پرداخت.

اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) آخرین نسل اینترنت ثابت و بهترین گزینه‌ی بی‌سیم برای تامین نیاز اینترنت سازمان‌ها، شرکت‌ها و منازل مسکونی است.

 






نوشته شده در تاریخ 96/2/16 ساعت 2:45 ع توسط ماهان نت


تعدادی از ویژگی‌های شبکه‌های نسل پنجم مخابراتی

برطبق استاندارهایی که تعریف شده، سرعت بارگذاری و ارسال اطلاعات با استفاده از شبکه‌های مخابراتی باید از طریق هر دکل مخابراتی باید 20 گیگابیت در ثانیه و همچنین سرعت آپلود داده‌ها، حداقل 10 گیگابیت در ثانیه باشد.

اتحادیه بین‌المللی مخابرات، ویژگی‌های یک شبکه استاندارد 5G را در حالی اعلام کرده است که شرکت‌های مخابراتی در تلاش برای ارتقای سرعت 4G یا شبکه‌های نسل چهارم هستند. طبق پیش‌نویس توسز اتحادیه بین‌المللی مخابرات، سرعت بارگذاری اطلاعات با استفاده از این شبکه‌ها در هر دکل مخابراتی باید حداقل 20گیگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود یا ارسال داده باید از 10گیگابیت بر ثانیه باشد. گفتنی است که این مقدار بین کاربران هریک از دکل‌های گفته شده، تقسیم خواهد شد.

سرعت بارگذاری اطلاعات نیز برای استفاده هر یک از مشترکان خدمات 5G باید حداقل 100 مگابیت در ثانیه و سرعت آپلود باید حداقل 50 مگابیت در ثانیه باشد.

البته سرعت استانداردی که کمیسیون فدرال ارتباطات  آمریکا برای دسترسی به خدمات اینترنت پرسرعت تعریف کرده، از این مقدار بسیار کمتر است. سرعت دانلود داده از طریق این سرویس‌ها باید 25 مگابیت برثانیه و سرعت آپلود آن باید 3مگابیت برثانیه باشد.

اما طبق اطلاعات نشریه ارتباطات، سرعت دانلود اطلاعات از شبکه‌های نسل چهارم 4G بین 5 تا 12 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود، از 2 تا 5 مگابیت برثانیه است. بسیاری از کشورهای اروپایی، آمریکایی و شرق آسیا، در تلاش برای راه اندازی شبکه‌ها 5G موبایل هستند و احتمالاً این خدمات در اواخر سال 2017 در دسترس خواهد بود. 






نوشته شده در تاریخ 96/2/12 ساعت 2:54 ع توسط ماهان نت


دکتر ماهان: سامانه هوشمند پشتیبانی ماهان‌نت

 

ماهان‌نت در جهت توجه به‌ نیازهای مشترکان و پاسخ‌گویی مؤثر به آن‌ها، سامانه جدید «دکتر ماهان» را راه‌‌اندازی کرده است.

 

این سامانه تلفنی به‌منظور رفع مشکلات مرتبط با رایانه، تلفن‌همراه، تبلت و لپ‌تاپ ایجاد شده است.

کاربران گرامی برای استفاده از دکتر ماهان می‌توانند بین ساعات 8 صبح تا 12 شب، با شماره هوشمند 9092305687 تماس بگیرند؛ و اطمینان داشته باشند که کارشناسان این سامانه به رفع مشکل‌شان خواهند پرداخت.

 

گفتنی است هزینه این تماس دقیقه‌ای 2000 تومان است که روی قبض تلفن ماه بعد ایشان محاسبه خواهد شد.






نوشته شده در تاریخ 96/2/3 ساعت 5:31 ع توسط ماهان نت


پهنای باند اختصاصی

ماهان‌نت با ارائه پهنای باند اختصاصی (Dedicated) به سازمان‌ها، امکان برقراری ارتباط میان انواع نقاط جغرافیایی و سازمان‌ها را میسر کرده است.

 

ماهان‌نت با دراختیار داشتن بیشترین پهنای باند اینترنت در کشور توانسته خدمات پهنای باند خود را با بیش‌ترین ظرفیت در تمام نقاط تهران عرضه کند. این سرویس‌ها بدون محدودیت‌های حجمی و محدودیت‌های پورت‌های اینترنتی ارائه می‌شوند.

 

شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند با استفاده از خدمات پهنای باند ماهان‌نت، به صورت دائمی از خدمات اینترنت پرسرعت این شرکت بهره‌مند شوند. گروه حرفه‌ای و توان‌مند پشتیبانی ماهان‌نت، کیفیت سرویس‌های اختصاصی پهنای باند این شرکت را باتوجه به نوع نیاز شرکت‌ها و سازمان‌ها، تضمین می‌کند. خدمات پشتیبانی پهنای باند در تمام ساعات و تمام روزهای سال توسط نیروی خلاق و جوان ماهان انجام می‌شود.

 

استفاده از خدمات پهنای باند اختصاصی، یکی از بهترین راه‌ها برای شرکت‌ها و سازمان‌ها است تا در هر لحظه و هر ساعت، پهنای باند تضمین شده و باکیفیتی بر بستر پایدار و مطمئن داشته باشند.

پهنای باند اختصاصی ماهان نت

bandwidth

ماهان‌نت، با استفاده از مجهزترین تجهیزات سخت‌افزار همراه با سیستم مانیتورینگ و پایش، به‌طور دائمی بر وضعیت ارائه خدمات به کاربران توسط دوربین‌های امنیتی نظارت دارد.

 

از آنجایی‌که فعالیت بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها وابسته به اینترنت است، گروه انتقال داده ماهان سعی دارد تا با راه‌اندازی انواع سرویس‌های پهنای باند، به سازمان‌ها در ارسال و دریافت اطلاعات، ارتباط با سرورهای مختلف و انجام انواع فعالیت‌های اقتصادی مبتنی بر اینترنت کمک کند.

 

ویژگی‌ها مهم

 

دراختیار داشتن بیشترین پهنای باند اینترنت کشور

ارائه پهنای باند باکیفیت و مطمئن با به‌روزترین فناوری و پیشرفته‌ترین تجهیزات

امکان ارائه پهنای باند اختصاصی باتوجه به نیاز کاربر

دسترسی سریع، مطمئن و پایدار بدون قطع شدن ارتباط به‌ اینترنت با استفاده از پهنای باند اختصاصی

خدمات یکپارچه

پشتیبانی 24 ساعته از سرویس‌های اختصاصی توسط تیم فنی توان‌مند و متخصص

امکان افزایش پهنای باند

تضمین امنیت داده‌ها






نوشته شده در تاریخ 96/2/2 ساعت 4:40 ع توسط ماهان نت


مزایای خط اینترنت پرسرعت ADSL:

 

 

  • اتصال بسیار سریع و بی‌دردسر
  • سرعت بالا (حداقل 40 برابر سرویس Dial Up)
  • کیفیت و پایداری بسیار مناسب‌تر نسبت به Dial Up
  • اتصال دائم به اینترنت 
  • هزینه ثابت ماهیانه
  • استفاده از خط تلفن بدون مشغول شدن خط
  • هیچ هزینه ای به قبض تلفن اضافه نخواهد شد

 

 

اینترنت پر‌سرعت در ایران

 

آغاز عرضه عمومی خدمات اینترنت پرسرعت‌ ADSL در کشور ما به تابستان ‌‌1383 باز می‌گردد. پیش از آن هم البته در چند نقطه از کشور، به‌صورت آزمایشی و پایلوت تحت پوشش این خدمات قرار گرفته بود. در کوتاه‌زمانی این روش بهتر، جای اتصال Dial Up به اینترنت را در مکان‌های مسکونی و تجاری گرفت. طی سال‌های اخیر، فناوری اینترنت پرسرعت ADSL با ضریب نفوذ قابل توجهی در میان اقشار مختلف جامعه ایران گسترش یافته‌ است.

اینترنت پرسرعت ماهان‌نت

 

برای استفاده از سرویس اینترنت پرسرعت ‌‌ADSL ماهان‌نت، ابتدا باید یک خط تلفن ثابت داشته باشید. سپس مطمئن شوید که این خدمات در منطقه مخابراتی ‌شما ارائه می‌شود.

 

هزینه‌ اینترنت پر‌سرعت ADSL براساس سرعت و مقدار حجم مبادلات اطلاعاتی (ترافیک Download) توسط مشترک در هر ماه محاسبه می‌شود. ماهان‌نت بسته‌های تشویقی متنوعی را برای استفاده مشترکان سطوح مختلف تدارک دیده است، که کاربران می‌توانند متناسب با نیاز خود هر یک از آن‌ها را انتخاب کنند.

برای سفارش بسته اینترنتی موردنظر خود می‌توانید از طریق تماس با شماره تلفن 87277 یا از طریق پر کردن فرم سفارش خرید، درخواست خود را به کارشناسان ماهان‌نت ارسال کنید.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ