سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ماهان نت
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 24541
کل یادداشتها ها : 20

نوشته شده در تاریخ 96/2/3 ساعت 5:31 ع توسط ماهان نت


پهنای باند اختصاصی

ماهان‌نت با ارائه پهنای باند اختصاصی (Dedicated) به سازمان‌ها، امکان برقراری ارتباط میان انواع نقاط جغرافیایی و سازمان‌ها را میسر کرده است.

 

ماهان‌نت با دراختیار داشتن بیشترین پهنای باند اینترنت در کشور توانسته خدمات پهنای باند خود را با بیش‌ترین ظرفیت در تمام نقاط تهران عرضه کند. این سرویس‌ها بدون محدودیت‌های حجمی و محدودیت‌های پورت‌های اینترنتی ارائه می‌شوند.

 

شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند با استفاده از خدمات پهنای باند ماهان‌نت، به صورت دائمی از خدمات اینترنت پرسرعت این شرکت بهره‌مند شوند. گروه حرفه‌ای و توان‌مند پشتیبانی ماهان‌نت، کیفیت سرویس‌های اختصاصی پهنای باند این شرکت را باتوجه به نوع نیاز شرکت‌ها و سازمان‌ها، تضمین می‌کند. خدمات پشتیبانی پهنای باند در تمام ساعات و تمام روزهای سال توسط نیروی خلاق و جوان ماهان انجام می‌شود.

 

استفاده از خدمات پهنای باند اختصاصی، یکی از بهترین راه‌ها برای شرکت‌ها و سازمان‌ها است تا در هر لحظه و هر ساعت، پهنای باند تضمین شده و باکیفیتی بر بستر پایدار و مطمئن داشته باشند.

پهنای باند اختصاصی ماهان نت

bandwidth

ماهان‌نت، با استفاده از مجهزترین تجهیزات سخت‌افزار همراه با سیستم مانیتورینگ و پایش، به‌طور دائمی بر وضعیت ارائه خدمات به کاربران توسط دوربین‌های امنیتی نظارت دارد.

 

از آنجایی‌که فعالیت بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها وابسته به اینترنت است، گروه انتقال داده ماهان سعی دارد تا با راه‌اندازی انواع سرویس‌های پهنای باند، به سازمان‌ها در ارسال و دریافت اطلاعات، ارتباط با سرورهای مختلف و انجام انواع فعالیت‌های اقتصادی مبتنی بر اینترنت کمک کند.

 

ویژگی‌ها مهم

 

دراختیار داشتن بیشترین پهنای باند اینترنت کشور

ارائه پهنای باند باکیفیت و مطمئن با به‌روزترین فناوری و پیشرفته‌ترین تجهیزات

امکان ارائه پهنای باند اختصاصی باتوجه به نیاز کاربر

دسترسی سریع، مطمئن و پایدار بدون قطع شدن ارتباط به‌ اینترنت با استفاده از پهنای باند اختصاصی

خدمات یکپارچه

پشتیبانی 24 ساعته از سرویس‌های اختصاصی توسط تیم فنی توان‌مند و متخصص

امکان افزایش پهنای باند

تضمین امنیت داده‌ها








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ